2010-10-16 Fredag

Nu är det egentligen lördag eftersom klockan är efter 24.00!
Men ja, sitter iaf här i soffan med älskling.. vi har spelat lite kort och ätit lite fredagsmyyys haha!
På teven är kanal3 på och där visas bad boy 2 om jag inte har helt fel för mig.
Vår lilla älskling ligger och sover så gott.

Dagen har spenderats hemma hos mor och far, jag lagade min underbart goda kycklinggryta där!
Det blev så jävla gotttt! (skulle faktiskt kunna tänka mig att äta lite nu! Haha!)

Sen såg vi även idol där hemma, vi stack väl kvart i tio skulle jag tro.

Imorgon ska min man spela match, men det är tyvärr långt åt helvete annars hade jag givetvis varit där och tittat på! Han drar väl härifrån vid 09.30 så då kilar jag hem till mor och far..(orka sitta hemma och tråka!)

Sen blir det nog även en lugn hemmakväll också imorgon.
Var bjuden till en maskerad och en tjejmiddag.
Jag valde tjejmiddagen eftersom jag fick den inbjudningen först.
Därefter blev tjejmiddagen inställd i förrgår.
Känner också att jag inte har en blekaste aning om vad jag ska vara utklädd till eller inte heller att min plånbok hade tillåtit det. Så det frå bli nästa år ;)

Dock är jag bjuden till en annan maskerad den 6 november som jag troligvis ska gå till!
Såå längesen jag träffade Sanna<3.

Nu känner jag dock att jag har svamlat alldeles för mycket och ska därmed gå in och dejta min kudde i några timmar :)

HOPPAS HOPPAS HOPPAS att min älskling sover hela natten. (Han har magknip =()

Mammas älskling, William.

Puss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0