Home !

Sådär..kom hem för 5 min sen.. Wille sover WOooho hahah!
HAr som sagt varit hos mor och far hela dagen, supermysigt.
NU fungerar elementen som dem ska och de har även satt upp taket utanför ytterdörren, för de hade rasat pga all snö. Så nu ärre perfa!

Tog nyss ett strort glas kall oboy! GOTT!
SKITMKT oboy i sen gräver man upp det med skeden och äter haha.
Matti hatar det! Jag älskar det! <3

Imorgon är det fredag och vi ska passa Sara 12-16.
Sen ska jag träffa underbara Anne<3,
Vet inte när vi sågs sist men det känns som jättelänge.. Så det ser jag fram emot.

Min vänstra bröstvårta är ganska så öm just nu, buuuhu...om ni ville veta.
Wille verkar gilla den mest, ska inom apoteket också imorgon och köpa sån där grej man sätter på bröstvårtan, men min tanke är att wille inte kommer att vilja suga på den där gummi/plast saken hahaha.
ÄKTA VARA ska de vara! muhahaha... har även köpt bröstvårtskräm hahaha, känns som om jag inte skulle skriva detta men vafan det är min blogg och där skriver jag vad jag vill höhö..

CLAP YOUR HANDS FOR THE NIPPLES!

nej vad larvig jag blev...vi hörs imorgon. <3



Jag älskar er.

Kommentarer
Postat av: Malin

tuudeels! Hur har de funkat med den gumminappen? :) och hur är de med er?? :D

2010-02-28 @ 23:02:23
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0