2010-02-26 Fredag

NU är det dags för fredagsmys lalalalala (8)

Idag har Wille och jag varit ute och promenerat... vi gick hem en runda till mor..
Sedan kom även älskling dit.. sen hängde vi typ bara där.

Sen gick jag hemmåt för jag skulle möta Anne<3
Och nu sitter vi här och tittar på fattiga Avril Lavigne på MTV.

Har även lagat mat idag...kotlett m klyftpotatis och b-sås GOTT VAR DET!
Och jag och Anne har städat lite :)

Nu åker snart Anne hem och jag ska antingen fortsätta att städa lite, eller så ska jag färga mitt hår eller så ska jag försöka att sova..men det sista lyckas jag nog inte med, FÖR det slår aldrig fel att Wille ska vakna då!

Imorgon skulle nog Hörbyfamiljen komma ner hit och hälsa på, sedan blir det hem till mor och far.

Söndag blir det en heldag hos Svärföräldrarna! (H) :D

Pusspåer.



Du är det finaste jag vet <3
Och det finaste som jag skapat ;)

Kommentarer
Postat av: Malin

Guud va skönt ju! jag använde sånn varje gång jag ammade.. Ussch jag lider med dig! fick början på de också en gång med jag löste de i duschen,varmt vatten,luta dig framåt och massera försiktigt. Fungerade på mig så de är värt ett försök! Jodå allt är prima med oss! Lillen växer så de knakar, helt sinnes! Jaa vi mååste verkligen de! Har du något bestämt på torsdag? <3

2010-03-01 @ 00:31:10
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Gör så;) Men släng iväg ett sms till mig när du vet mer :) Hade varit super kul! <3

2010-03-01 @ 23:55:41
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nathalie, du far fan uppdatera din blogg.

Jag hoppas allt ar bra med er och att lillen vaxer sa det knakar.

Jag ar i Ghana nu och gillar laget. Har ar runt 40 grader, sa det ar sarvarmt.

Jag ringer dig ngn dag och kollar laget.

Jag saknar och alskar dig <3

2010-03-29 @ 21:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0