2010-02-22 Måndag.

Gud vad längesen det var jag skrev här..ska bli skönt att komma igång igen.

Som ni vet så VAR jag gravid.. och hade det ganska jobbigt i slutet och åkte in och ut från sjukhuset och hade absolut ingen ork till att blogga.

Vår underbar son kom till oss 2010-02-11 01:01 och han vägde 2890 och var 50cm lång.
Och han är världens sötaste <3

Jag är så jäkla lycklig...nu har jag min egna lilla familj :).

Just nu orkar jag inte skriva om själva förlossningen..känns som om det kommer ta en evighet..
Och just nu ligger min lilla plutt och sover och jag känner på mig att han vaknar alldeles strax.

Älskling kom hem för en kvart sen... han har varit med Dahli i Hörby och besiktat bilen..
Jag skickade dock ut älskling igen.. för att handla thai-mat...Känner inte för att ställa mig och laga en middag idag.

William som vår son heter ville inte sova så mycket inatt så jag är ganska så trött.
Han sover hela dagarna och är uppe lite mer på natten :)
Jag är en nattmänniska men min kära pojkvän har inte varit det sen vi kom hem från sjukhuset =/
Konstigt nog så det är inte direkt kul att sitta uppe själv halva natten, blir långtråkigt.. men inatt ska jag försöka att hålla han vaken med mig.

Idag blir det att jag håller mig inne iaf.. cepekallt ute.

imorgon vet jag inte än vad som händer, beror helt´och hållet på vädret.

Nu kommer älskling med mat så got to go!

Puss och kram <3

 




Kommentarer
Postat av: Malin

Asså underbara lilla pojke! Supersöt! Kan inte denna jäkla snö bara försvinna så jag får träffa han! :D

2010-02-22 @ 23:33:16
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: mormor

Mitt söta lilla barnbarn..puss

2010-02-25 @ 23:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0