Ge mig sommar.

Nu är jag så trött på detta vädret.
Antingen ärre så jävla kallt och blåsigt eller så regnar det eller o vi har så mkt tur så både regnar och blåser det.
Jag vill ah sommar så jag kan bli brun (iaf försöka :P) och man kan gå ut i bara linne och shorts, Eller en snygg klänning i en fin sommarfääärg... gaah jag bara längtar.
Hänga vid badet slippa klä på lilleman så mycket kläder. Åhh kan se det framför mig.

Jag kom iaf hem för en stund sen har varit på mobilia och träffar Markus och hans dotter Moa.
Jag säger bara en sak: Något gulligare får man leta efter^^ Så jävla söt är hon.
Och det var mycket mycket trevligt.

Svärmor hämtade mig och vi körde inom Willys för jag skulle handla mjölk och Pommes och bröd :D
Så nu ligger pommesen i ugnen och köttet ska jag snart börja steka och sen smarrig bearneisås till det.
Lillebror får gräddsås (; Kräsna unge!
haha.

Vi hörs lite senare <3

puss.




Lillebror och Jag <3

Kommentarer
Postat av: Sara

SNYGG du är i din mysdress :D

Håller med om markus tös, hon e super söt! var dock längesen jag såg henne, men tyckte likadant då!



<3

2010-04-08 @ 15:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0