2010-04--05 Godmorgon

Sovit gott?
Det har jag gjort...hyfsatt iaf.
Gick och la mig vid 4 skulle jag tippa, Wille villle inte somna.. jag gav honom till matti för en gång skull så gick jag bara och la mig..var helt jävla död.. sen vaknade jag vid 06.30 av att han låg och babblade lite ahhaha, sen började han skrika så det var bara att fixa mat...sen somnade vi om allihopa och så vaknade han nu 09.30 så fick han mat igen och nu sover han igen hahaha, så jag passade på att sätta mig här och skriva lite.

Han har inte rapat sista gången så han ligger bara där och grymtar hela tiden i sängen...
Jobbigt.. Har försökt få honom att rapa i 25 min...helt omöjligt ju!

Idag vet jag inte vad denna dagen bjuder på men ska iaf träffa Jaquline vid 12-13 - tiden.
Ska sitta och prata lite, samt jag behöver vara ensam lite..!

Men vi hörs senare <3



 Nu är jag mycket sugen på det hära^^
Baconlindad fläskfilé och lite pannbiffar.'
Detta åt vi häromdagen och det var sjukligt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0