Sööndagsmys!

Hej!

Idag gick jag och älskling upp kl 08.30.. jag skulle ta min dagliga spruta samt så skulle vi iväg till ip för mattias och de gick vidare i fotbollscupen igår.. så det var finaler och sådant idag.
Vet ni vad? DE VANN HELA JÄVLA SKITEN!
Jag har aldrig varit intresserad av att titta på fotboll utan vill helst spela själv.
Men I finalen mötte de "Liria" och jag ville helt ärligt talar släppa en granatbomb på deras sida av läktaren!
JAG BLEV SÅ JÄVLA FÖRBANNAD! De buuuade och skrek och hade sig som ett gäng APOR!
JÄVLA KANACKAS! Hahahaha, förlåt man ska inte säga så men jag gör det!

Nog om det.. Vi åkte hem till Mattias Mor och Conny för att käka pizza, salamin på pizzan smakade mest bajs! :(
Sen gick jag in i rummet för att vila,  och jag SOMNADE as usual... Vaknade 19.05 och skrek ut princip GOSSIP!
Ja, jag ser fram till 1:a pausen sen SOMNAR jag igen. Så jävla typiskt.
Och imorgon skulle jag och älskling hitta på något tillsammans, vet inte om vi ska till aq-va-kul ;P
Men då missar jag reprisjäveln! (Mycket sväranden.)

Ja, det är väl det som hänt typ!
Måste fixa en digitalkamera...får se om jag hinner imorgon.

Pussochkram!

Kommentarer
Postat av: Linda

du har ändrat din blogg rätt mkt:O

2009-11-09 @ 10:09:01
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0