Godmorgon

Hann inte skriva igår..
Direkt när jag och älskling vaknade så drog vi till aq-va-kul ;D
Niclas följde även med (;
Vi satt mest och chillade i bubbelpoolerna ;D Det är såå sköönt.
Ett tag iaf, sen blir jag för varm.

Vi stannade inte sådär jättelänge, men hann bli skrynklig som ett russin.
Etfer det så är man ju astrött vi stack inom sk för att hälsa på Emmy som nyss hade slutat och skulle äta.
Så jag joinade henne med en planka ;D Gott! LÄNGESEN!
Älsklingen fick svälta! haha.

Sen åkte vi hem till min mor lite...gjorde typ ingenting, vi sov lite båda två! :D
Sen handlade vi med oss "det vanliga" (smör, mjölk,pålägg,bröd) hem.

Nördar som vi är så spelade vi poker halva natten! ;D

Nu sitter jag och tittar på kanal 4 nyheterna, mkt intressant. höhö.

Idag har jag ingen jävla aning om vad som händer.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jätte farligt att bada så när man är gravid.. man kan tappa barnet..

2009-11-18 @ 22:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0