Ett nytt försök?

Ja, nu har jag tagit mig i kragen för att börja blogga igen.
Och ska verkligen ja något att skriva om annars känns det mindre lönt.
Jag känner att jag har helt mycket på gång och det hade varit skönt att på kvällen få skriva av sig.

Minns inte riktigt vad jag skrivit nu i de senaste inläggen jag skrivit så jag skriver det som händer just nu.

Jag är som sagt tillsammans med världens bästa pojkvän Mattias<3.
Vi har nu varit tillsammans i lite mer än 6mån.
De 6månaderna tillsammans har varit alldeles underbar.. visst har det inte bara varit en stor grön äng med massa blommor, vi har haft våra bråk, tjaffsande hit och dit.. men det hör till? :)
Man kan inte tycka lika om allting.. men vi håller ihop, vår kärlek är star och speciell.
Vi förlovade oss 2009-08-27, underbart.

Vi bor just nu i malmö i en 2a, ett stort sovrum och kök+vardagsrum i ett.
Trivs jättebra med lägenheten men vi letar nyss lite större eftersom vi ska få tillökning ;)

Det blir troligtvis en lilten William, (ja det blir en pojke, hihi).
William ligger just nu och växer i min mage som bara blir större och större.
Har gått lite mer än halva tiden, om 2 dagar går jag in i vecka 24.
William är beräknad till 2010-03-07 :)
Jag tror aldrig att jag har längtat till något mer än det här.
Jag vet inte om jag ska säga att det var planerat men typ :P
Jag skyddade mig inte och inte han heller, så vi förstod båda två vad som kunde/skulle inträffa.
När vi gjorde ett graviditetstest och fick positivt tvekade vi inte en enda sekund på att göra en abort.
Vi var båda överens om att behålla honom.

Det är väl det som händer just nu, och jag jobbar fortfarande med samma som innan.

Imorgon är det söndag (eller ja idag, kl är efter 24.00) och ska upp tidigt för att titta på älskling när han ska spela fotboll, de spelade tre matcher idag (inomhus) och de vann allihopa så de gick vidare.
Sen vet jag inte vad som händer, det blir GossipGirl mys kl 19.00 iaf ;)

Vi hörs imorgon då! 
Pusspåer.
(Sitter på den bärbara datorn, inga nya bilder här inte...punktera att jag är "större" nu! haha)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0