Söndag!

Jag hittade SSLADDDDEEEN! :D
Men orka rinte lägga upp bilder nu..
Klockan är för mkt för att jag ska orka...och Älskling ska spela nu 00.00!
Så det får bli imorgon.

Farmor hämtar mig vid tolv då jag ska iväg och fixa massa papper och så...:)
Sen ska jag langa till syster :)
Inte lätt å va 90a :D höhööh..

Igår vart jag som sagt på slagt och det var lika trevligt som alltid.
Och älskling var vaken när jag kom hem :)
han kom till och med och mötte mig...gulleplutt!

Var hemma hos Mattias mammsi och styvpappa innan och käkade.
Kycklingfil´e m vitlök RAOOWR!
Gott som fasiken var det!

Sen körde Carina oss hem!

Då satte jag igång med att städa toan...(HATAR toaletter som är skabbiga).
Jag dammsugade även hela lgh och skurade golven!
Hängde in tvätten!
JAG ÄR SÅ DUKTIG!
Woooho!

Nu ska jag mysa med älskling...

AJ LAJK JO VERY MUCH!



du du du bara du <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0