Raoowr!

Igår skrev jag inte alls.
men ska berätta kortfattat hur dagen gick till.
Vi blev hämtade av Mattias mor och åkte hem till dem...Satt bara där och häängde typ.
Sen drog vi hem till min mor som bor 5min därifrån :P
Jag ringde Jacke som kom och hämtade mig för vi skulle iväg till Diesel och titta på kläder :D
Älskling stannade kvar hos mor...sen skulle han hem igen för han skulle lira ngn poker^^

Jag fann iaf ett par jeans 1099:- SOM HITTAT! och ett linne 399:-.
HIttade även ett par skor som var ÖVERSNYGGA som gick på 1000:- men de fick vänta va!
Det var ändå inga sommarskor :(
Inte för att vi fått ngn riktig sommar än men endå!
Köper nog dem nästa vecka endå så!
Bilder på kläderna kommer när jag har mer ork att fotografera dem.

Stack iaf hem sen till älskling..han var hos sin mor då...Sen åt vi där.
Schnitzel m kroketter och bearneisås och det var så jävla gott...
Sen stack vi hem....handlade med oss chockladpudding :D

Ida och Tedde kom senare mot kvällen så drack vi lite cider och spelade kort.
Mycket trevligt.  ;)

Älskling stack nyss...han ska spela match..
Ska väl dit och titta på den sen när den börjar.
Så nu ska jag hoppas in i duschen gott folK!

Hörs ikväll!

Pusspåer<3



Du är den finaste som finns.
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0