Sådär ja...nu är jag på lite bättre humör :)

Stack och tittade på älsklings match med hans mor och syster!
Trevligt. :)

Åkte hem och lagade mat, spagge med köttfärssås!
Gottigottgott!

Har även satt upp massa tavlor och min underbara spegel idag..
Det var väl på tiden va!

NI får foto på de när jag har lust till det!

Jag har dock lagt in de andra fotona från mobilen idag så lite foton ska ni få!
Dock mest egopix! mohahaha!

Saknar min Emmy väldigt mycket..måste höra allt från resan <3
Det had einte heller suttit fel med mina 20+ tusen jag ska ha från alfa-kassan!
Så de kan se till att komma nu innan jag blir galen!

Dock ska det betalas massa saker...
lite böter på de också känns bra (Y) nejdär.

Nej nu ska jag lägga mig framför teven och njuuuuta!
men FÖRST lite foton!
Puss på er <3



Här är mina fina rosor jag fick av älskling <3



Baby baby baby <3



Jag och Sofie typ förförraförra helgen ;)


Jag idauuug! Suddigt som fan dock!



Muuuuuuuuuuuuums!

Kommentarer
Postat av: Jaquline

Tyckte du det va fint då? :) MEn jag kommer nog inte kunna få det så.. =( ja säg till när du har money bara... :)

2009-05-14 @ 11:31:26
URL: http://jackelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar diiig med:(

Ferre hos mig o anja nästa fredag iaf:D wiie



<3 u / emmy

2009-05-14 @ 12:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0