26/5-09 Tisdag!

Hejpåer!

Idag gick jag upp rätt sent, vid typ 12 fick jag röva upp ur sängen.
Älskling också...Alexandra ringde och frågade om vi skulle med och käka.
So we did!

Alexanra och Dahli hämtade oss..och vi körde till mcdonkan!
Gott var det! Chicken mc nuggets Raoowr.
Satt där och pratade lite och så...inom banken stack vi ju också^^
Sen drog vi hem till dem och lirade lite spel.. CLUEDO!
Jag sög verkligen...tror inte att jag förstår spelet än!
Lite långsökt för min del.
Men trevligt som fan var det!

Sen stack jag och älskling hem till hans mor och conny och var där en stund...
sedan vidare hem till min mor en liten stund.
Och nu har han dragit till sin match...så ska strax bege mig dit :)
Älskade Lindeborg :)

Luktar lite svett tycker jag (rakt ppå sak ja) Så ska inom duschen snabbt :D
hahahah!

Hörs senare i think! :)
puss <3



Mina fina säng där allt HÄNDER :) RAOOWR!

JAG VAR TVUNGEN!Till vänster ser ni även en böghögmedkläder.
Men den är borta nu! :)



AJ LÖV JO! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0