24/5-09 Söndag

Tjosan!

Har en massa bilder att lägga in men det tar vi senare eller imorgon :D
Igår vart jag och älskling bara hemma och mös..passade broren min!

Sen stack vi hem till älsklings mor vid 12.15 för att se efter sara..
Men hon är ute med kompisar och leker ;D
Så det blev mys i sängen till talang och just nu visas "hjälp jag är med i en japansk tv-show!"
Tråkigt enligt mig.

Ikväll ska jag laga mumsmat....fläskytterfilé m vitlök akta er !
AKA BEARNEISÅS! eller hur de nu stavas.


Och jag är extremt trött på att höra ditt skitsnack du pratar till andra,..
Hållkäften istället..du vet för fan ingenting.

Mattias du är helt underbar.
Och det kommer att hålla länge mellan oss det vet jag.
<3

Imorgon ska jag även vara barnvakt till lille Jonte :D
Han är så jävla gó.
Får nog med mig hjärtat också :)

Dessutom så ska lilla love hem idag :/
det kommer bli så tomt utan honom...
Trodde aldrig att jag skulle skriva det här...men jag kommer att sakna honom :)



Lillle Jonte Ponte :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

han e bara för söt den lilla trollungen :)

2009-05-24 @ 22:09:36
Postat av: Marielle

Nu har jag startat upp en ny tävling. Gissa bilden och vinn lyxiga priser! Kram

2009-05-24 @ 22:50:28
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Emmy

asså jonte är så JÄÄÄVLA söööööööööt!

2009-05-25 @ 01:57:30
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0