23/5-09 Lördag

Godmorgon/Godmiddag..hur ni vill ha det!

Igår varre fest hemma hos systrarna Rantzows!
ME LAJK VERY MUCH!

Älskling spelade först match 18.30 började den.
Och vi skulle vara där kl 20.00 men vi kom senare :D
Fint folk kommer sent ;)

Blev en mycket lyckad kväll för min del iaf.
Mycket dans...mycket skratt...mycket mys... och PERFEKT fylla :D

Är hemma hos älsklings mor nu...ska passa sara till hon kommer hem.
Älskling var nyss och handlade till mig :D MUMS!
Findus köttfärsås med makaronis :D RAOOWR!

Och nu kom han tillbaka haha.
Så ska laga till det nu!

Vi hörs senare :)

Bilder från festen kommer så småningom!

Pusspålåret :D



Du är nästan det bästa jag vet älskling ;)
Det bästa är ju jag själv mohahahahahahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0