20/5-09 Onsdag.

Sådär ja..nu är onsdagen nästan slut..

Vaknade av att pappa ringde mig vid åtta!
Han hämtade mig och jag uträttade lite ärenden som var obligatoriska.

Sedan mötte jag Jaquline och vi körde och käkade hamburgare på mcdonkan..
Självklart vart lilla Love med :)
Älskling låg och sov där hemma :D som vanligt^^ haha!

Sen åkte vi hem och jag kröp ner till honom en liten stund. ( mest för att få honom att vakna) hahaha!
Men han är mysig också det är han!

Sen gick vi upp..jag städade undan och så..han satte sig vid datorn (som vanligt).

Sen begav vi oss hem till hans mor en runda...sen hem till mina päron.
Vi har NOLIFE MY FRIENDS!

Käkade iaf spaghetti köttfärsås hos hans mor och det var ju inte helt fel :D
Sen såg vi Mff hemma hos min mor och far.

Ja dvs inget intressant alls!
 Lite bilder ska ni få dock!



Lilla Love som vi passar :)



Min älskling <3



Älskling smörjde in mig med denna och masserade mig igår kväll!
AJ LÖV IT! SÅ jävla underbart!



Wiiiho! MYS!



Mest för att jag gör världens fulaste GRIMAS!

PUSSSPÅER!

Kommentarer
Postat av: jaquline

fin din blogg blev! =)

2009-05-21 @ 13:14:11
URL: http://jackelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0