2 veckor idag :)

Tjosan Trosan!

Idag stack jag hem till mor och far..Ringde mitt konto och fick höra att jag fått in pengar!
Ingen blev så glad som jag!
Det satt fint...behövde fylla på kylen! :D

Och det gjorde jag! UNDERBART!
Ätit god middag med älskling idag!
Fläskytterfilé med skivad potatis och bearneisås och VITLÖKSSMÖR!

KILL ME!

Nu har jag även plockat undan och torkat överallt.
Det är jobbigt att se att det är disk och sånt..och det luktar ju till slut.
SÅ ALDRIG ALDRIG DISKHÖGAR^^ VIDRIGT!
Jag har så fint så..och jag är så duktig.
Måste ge mig själv lite credit ibland för faeeen!

Ska färga håret nu! :D WIIIIIIIIIIIE!
Ska bli lite mörkare mot rött hållet.
FRÅGA MIG INTE HUR JAG VÅGAR!
MAMMSI och lillebror valde ut färgen!
Men de blir säkert bra...annars ärre ju bara att färga om det!

Bilder kommer imorgon!

Pusspågompen!

Kommentarer
Postat av: linda

bor du tsm med din kille?:D

2009-05-14 @ 21:31:08
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0