Sen branting dog

Jag och Jaquline pratar om bio i telefon:

Jag: Åh, jag vill gå på bio, det har jag inte gjort sen Branting dog.
Jaquline: börjar skratta.
Jag: Vadå? Vet du inte vem Branting är eller?
Jaquline: Nää! Vem fan e det?
Jag: Det är en gammal stadsminister från 1800-talet
Jaquline: Palla kunna sånt..
Jag: Ja, men det är ju allmänbildning.
Jaquline: Jaha, men jag e inte allmänbildad..

(copy texten av Jaquline, orkade inte själv skriva de ;P)

HAHAHAHHAHAAH har aldrig skrattat så mycket (:
Sjutk jävla ball!
Hur kan man liksom inte veta vem BRANTING är?
Har ni aldrig aldrig hört BRANTING?
Kasst isf.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kanske hittat ny soffa (Y) Bradär.
Idag har jag gjort följande: (står inte i ordning dock)

- Dammsugit hela lägenheten och torkat av lite här och där.
- Städat och haft mig.
- Duschat/borstat tänderna/smörjt in mig/etc etc
- Varit ute och gått.
- Möte/skrivit kontrakt på lgh.
- Jacke har varit här hos mig och hjälpt mig att skriva CV tack (:
- Varit på ica och handlat cola, chips och dippe! GOTT!
- Krängt upp snart hela dippen!
- Ätit en take away^^
- Hämtat ut foton på korthuset^^
- Camat
- smsa´t
- Rökt för många ciggaretter^^
-
En helt bra sådär enkel dag (:

Nu ska jag fortsätta att sitta här och nörda mig.
Hörs imorgon eller senare <3



Svettflott bild från turkey 08!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej vemfan e brentling?? hahahaha

ja o jacke kan starta klubb;)



men du ska inte säga något, för du trodde NILEN låg i sverige!!! hahahahahaha

2009-03-26 @ 23:15:32
Postat av: Anonym

obs det var emmy som skrev:p

2009-03-26 @ 23:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0