HAMPUS I ESKILSTUNA!

Detta inlägget tillägnar jag dig MOHAHAH!

Har typ inget att skriva alls^^
Händer inte alltför mkt, förutom att jag hålle rpå att flytta!
Och imorogn sover jag i nya lägenheten! WIIHO!
Idag har jag varit på sk och käkat med Danne och Persson, Sahlin var även där och hans flickvän.
Sen kom även lilla fjasse, men han stannade bara en stund.
Maten var sjukt god idag :O Skulle kunna äta typ tio portioner!

Dessutom känner jag att jag har press på mig nu..
Sa till Hampus att jag skulle vbara osocial i fyra minuter från msn...
Och så töntig som han är så tar han tiden.... ;P

Nej nu får ni komma ner till mig fattar ni!

Nu ska jag snacka lite till med tönten sen ska jag fan sova..
Behövs tills imorgon.

Puss på dig <3


NI får en gammal tjockis bild, orkar inte leta.. den fanns direkt på bilder^^
haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0