Godmiddag (:

Det är ju FREDAG idag! WOOOHO!
Jag är bara lycklig på helgen, eller iaf nästan ;D
Idag ska jag träffa malin palin!

Hinner inte alls skriva så mkt nu, håller på att tvätta :)
Men var inne på Stilrobins blogg och han hade lagt in denna superdunderbra låten!

Lady gaga - Boyz Boyz Boyz




Den var väl inte hel fel visst?

Förresten varför vaknar jag så sent? jo för jag lägger mig så sent :(
Nu har jag sån ångest på om jag ska stick aoch handla bullar till frukost,
Eller om det är lika bra att käka lunch nu!
Jag bryr mig inte speciellt mkt, men det är bara så att jag inte kan välja :P haha!

Ikväll ska jag iaf laga till något riktigt smarrigt.
Vet ju inte om Malin ska äta här eller inte, men har fö rmig att hon inte skulle det.
Så då tar jag bara fram till mig,
Och det lutar åt vitlöksbiffar (ni vet pepparbiff fast med vitlök :P) Det är ju inte helt fel!
Och vad ska man då ha till det ?
Antingen kroketter (som alltid haha), Klyftisar ;P, Pommes..
Eller varför inte typ hasselbackspotatis? det var sjukt längesen!
OCh sen två påsar bearneisås på det!
OCH VITLÖKSSMÖR!
DEAL, nu blev jag skitsugen på det!
Så det är bestämt MUMS!
ska försöka komma ihåg att ta bild så får ni det ikväll eller imorgon :D

NU springer tiden iväg och jag måste springa till affären samt ner i tvätten.
Och nu när jag blev helt inne i lady gaga musiken, så hittade jag en till låt!
SKITBRA den också.

Big Girl Now - New Kids On The Block ft. Lady GaGa






Pussselipuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0