Godmiddag!

Sovit gott allihopa? :D
Jag har inte iaf, vaknade hela tiden, vred mig osv osv.. usch.
Idag blir det nog utgång för min del, inget ovanligt eller hur?
Men jag känner mgi endå lite sådär, ORKAR JAG ?
njaee, vi får se, men sen när musiken skrivas upp och liknande så blir jag taggad till max.

Vaknade kl 07.05 idag, insåg att Malin redan hade hunnit gå =/
Hon skulle ju inte dra så tidigt, häpp, och svarar på sms gör hon inte heller.
Får hoppas att allt är bra med henne och att inte spöket tagit henne ;D

Jag behöver slänga mig i duschen, men känner mig inte riktigt mogen för det.
Funderar på att gå och vila lite till, eftersom jag sovit så dåligt inatt!
Men går jag och vilar nu så kommer jag säkert inte gå upp förräns 17-18.00 tiden,
Och det känns inte helt okej iheller.
+ Att om jag ska ut så blir det så stressigt på ngt sätt. (JAG VET INTE VAD JAG SKA HA PÅ MIG)
Det tar liksom en miljon timmar för mig att bestämma mig för det.
Måste tänka ut vad jag har haft på mig det senaste halvåret typ.
JObbigt, ge mig en miljon dollar så jag kan typ köpa en ny fredagsoutfit för ett år!
Eller ngt, skämtåsido så vet vi ju att det aldrig kommer inträffa.
Men man ska aldrig säga aldrig, jag köper ju 2 trisslotter varje månad den 25e! WOOHO!

Nej nu ska jag "vila".
Dessutom så hittade jag detta cooooola klippet.
Minns ni mcdonalds reklamen 1996 ?

"Träffa dem man mycker om, och bara koppla av? babababa livet har sina goda stunder!"
HAHAHA LOVING IT!


Kommentarer
Postat av: Caroline

Åh, nostalgi på hög nivå! :D

2009-03-13 @ 14:13:16
URL: http://cleaningoutmycloset.blogg.se/
Postat av: Alex

hej där:)



bli medlem http://www.freestreet.se/?r=1919

Världens bästa hemsida! jätte lätt att få tillräkligt med poäng för att få present kort på alla möjliga ställen, allt från mcd till Nelly.com :D

2009-03-13 @ 14:33:44
URL: http://alexplusandra.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

ahhaha precis ;D



haha jaa.. han jobbar på lambada/casablanca om du vet vad det är :)

kram

2009-03-13 @ 16:45:48
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0