Godkväll mina damer och herrar. :P

Idag hade jag och min kära sambo ÄNTLIGEN en filmkväll!
Det har vi typ sagt att vi ska ha sen vi flyttade in här, men det har inte blivit av.
Men IDAG så ägde den rum.
Handlade Dippa (eller DIPPE som JAG säger hahaha) och chips och sen hyrde vi tre filmer på Hemmakväll.
Har bara sett en dock. Patrik 1,5. - och den gillade vi:D
Söt film som fan!

Vi har även lagt in vår heta soffa, fåtölj och bokhylla o bord på blocket och fan vad dolk nappade på soffan:p
Kommer en och tittar imorgon och vill inte hon ha den finns det måna spekulanter..så det är bra.
Hoppas bara någon vill ha bordjävlet och hyllan med:p

( Detta kopierade jag dock typ RÄTT av på Emmys blogg haha! FÖRLÅT, jag orkade inte skriva det!)
Hon tvingar mig även att skriva följande:

"- E mmy - OBS Imorgon kommer GUNNBRITT med sin SÄRBO! säger: COPYRIGHT EMMY ska det stå!!!hahaha"

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sådär ja, annars har det inte hänt ngt alls idag typ.
Bara varit hemma förutom när vi var och handlade DOTTE!
Farmor kom imorse med c-vitaminer som hon tvingade mig att DRICKA :(
Och typ några sugtabletter för halsen. Usch, fast de var rätt goda endå! :D

Nu ska jag höra med Emmy om hon vill se en till mumsig film! :D
Förresten imorgon blir det SLAGTHUSET om jag mår bättre :D
Med MALINPALIN!
Vi ska ha den perfekta fyllan, perfekta urringningen, och den perfekta outfiten och jälvklart de perfekta killarna :D


Pusss på er <3



AJ LÖV JO LIKA A PIG LOVES SHIT! :D
THATS TRUE!
PIG LOVES SHIT VERY MUCH ACTUALLY! <3


Kommentarer
Postat av: Emmy

HAHHAAHHAHHAHA!! I love you toooooooooo<3<3

2009-03-06 @ 00:33:41
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0