Fotboll ikväll.

Heej!
Jag är vaken :D Ser ni ? :D
Ikväll är det ju Manchester Untited på teve!
Det får man inte missa, min fina Christiano Ronaldo ska ju spela!
Och Zlatan kan slänga sig i väggeN! hihi!

Min högsta dröm är nog att få träffa honom och liksom bara få "röra" vid honom, hahah!
Han är så sjukt jävla snygg och sexig.
Hahaha, nej nu ska jag inte prata mer om honom!

Ska in i duschen nu och sen göra vid mig och bege mig.

Vi hörs senare efter matchen, eller ja, det beror på om jag är glad eller inte :P

Puss <3



GE MIG HELG DESSUTOM!

Kommentarer
Postat av: Stephanie Ampel

okey :D hotell eller lägenhet då? har du pojkvän där?

hah nej ingen sommar här inte hahah.. så sant



okey :) gillar inte the doors så mkt :P

haha nee sant.. man får vara kriga för att komma fram mellan alla också haha. man känner sig som en kändis där helt sjukt folk drar och sliter på klubbarna :P

2009-03-11 @ 19:57:40
URL: http://ampel.blogg.se/
Postat av: Stephanie Ampel

haha ja verkligen XD

okey :) nja det är komplicerat haha:)

okey :) jag har också kört båda, gillar bara green garden och lägenhet e najs, men de e skönt på hotell för då slipper man städa ahha

kram

2009-03-12 @ 22:56:51
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0