03/03-08

Tjolahopp!
Känns som om det var år sen jag skrev, men det var knappt en vecka sen.
Har inte haft så mycket att skriva om, och sen har jag inte mått så värst bra.
Ja vad har jag gjort? Inte alls mycket, mest umgåtts med Malin faktiskt (:

Men jag har träffat världens sötaste kille, om ni tittar längre ner så ser ni att jag skrivit att jag såg världens sötaste kille på slagthuset, och det är han jag talar om nu igen!

Han är verkligen helt underbar.
Inte alls så som mitt första intryck sa mig om honom.
Ehrm han har varit här hemma hos mig och vi har tittat film en dag och typ käkade glass, chips och dippe :D GOTT!

Igår kom han även hem till mig.
Snyggare än vanligt var han! (:
Och helt amazing. Fast hans musiksmak suger :P haha!
Min är wayy to much better vavavava!
Ja vi gjorde väl inte så hemskt mycket, låg mest och pratade och mös och sådär
MYMS fillibabba!
Han åkte runt fyra imorse och sen sov jag för länge idag.

Så nu går jag bara och väntar på nästa gång jag får träffa honom och det hoppas jag att det blir inom snarast! :D
KLAD HEST!

Förresten så heter han Niklas :)
men jag kallar honom JUAN DA MAN!
Eller Biffen det är vilket som. :D


Nu ska jag fortsätta lyssna på låten "all my life" Helt underbar är den!
Den ger mig rysningar.
Lägger in den senare ikväll.

Nu ska ni få en bild på världens vackraste Niklas <3






Förresten, jag har väl skrivit om att jag fått en ny lägenhet en etta.
Men det är ändrat! Jag fick den som låg bredvid istället en 2a (:
Mysigare om man tar hem en snygging som Niklas haha! :D
Hyran var dock högre men det får man stå ut med (:
Och det är förstahandskontrakt :D Så ska skriva på papperna senare ikväll.

Och då hörs vi!
Pusss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaaaaaa! det har du inte sagt det med läenheten!

grattis din fiiiis:D:D fan vad kul!!!!:D ses imorgon babe pusss/emmy

2009-03-03 @ 21:58:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0