WooohO!

Igår hände det grejer vet ni! ;)

Var på kalas hos älsklings syster m familj!
Hela högen hade tydligen fyllt år..
Mycket trevligt... Dock lite nervöst hade ju inte träffat varken dem eller hans far!
Men det gick superbra!

Sen åkte vi hem till honom vi skulle hämta lite dricka..För att sedan bege oss till Tedde.
Där Ida och Micke och Sandra var!
Även det var superduper trevligt..
23.30 skulle vi hem till min mor för att sitta barnvakt till mina brödrar!
Sandra och Micke och Tedde, Ida följde med hem där.
Pappa langade fram lite vodka och vi fortsatte och dricka.
Sen behöver ni inte fråga om ngnting för jag kommer inte ihåg någonting..Lyckat va?

Nej fy fan..men det är smällar man får ta.
Jag och matti hade deckat i mamma och pappas säng och mina brödrar vet jag inte vad dem gjorde...
Mamma och de hade ringt taxi  vi skulle ta hem därifrån hahah så det hade vi tydligen gjort sen vaknade jag med alla kläderna på mig...Mattis mobil var hemma hos mor och far...jaja..antar att ni inte ens läser detta så jag kan skriva i princip vad som helst. mohaha!

snart ska jag och älskling dra ut och äta..raoowr.

Hörs KANSKE senare ;)





Och du kallar mig tjock?
Hur i helvete kan du säga det när du ser dig själv varje dag?

Biiiiiiaaaatch!

Kommentarer
Postat av: Hille

Du e fan inte tjock snäckan!!

2009-06-14 @ 22:25:50
URL: http://www.nogg.se/helenanilsson
Postat av: Anonym

TJOCK :O ?

2009-06-18 @ 17:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0