16/06-09 Tisdag

Vaknade av att klockan ringde vid fem och ajg steg upp för att gå till jobb.
Väl framme med tåget kom jag in på jobbet..och det var bara att sätta igång.
Tyckte att det gick relativt bra idag...lite bättre är jag...visst Ann-jeanette? :D

Ska även plugga....lovade ju att jag skulle kunna det imorgon..Och det fixar jag!
Annars lär det bli jobbigt.

Slutade kl 14.00 då tog jag tåget hem var hemma vid tre...älskling hade lagat pizza ;D
Gott var det!

Vi tittade på teve lite och mös..och nu stack han och träna.
Jag ska vila en stund nu hade jag tänkt...men då är jag inte trött ikväll :(
Men nu kom jag på att jag börjar inte förrän 12 imorgon...och jobbar till 20.00..
Sent men jag jobbar ju med AJ kan det bli bättre? Nejdär. :D

Nu ska jag som sagt vila.

Hörs kanske senare...om jag har ngt att skriva förstås..Puss

p.s när pengarna kommer ska jag till frissan och fixa ny färg i håret och klippa upp det lite.


Denna färgen har jag tittat på ett tag nu! :)

Vad tycks? :D



Och har dessutom beställt hem bruns linser :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0