@ Work

Sådär ja.. nu sitter jag på jobbet..eller ja har suttit här sen 09.00 :)
Jobbar till 19.00..

Vädret idag är lika strålande som det har varit hela veckan...lovely!
Dock mindre kul att sitta uppe på ett kontor då..men man får tänka PENGAR! :D

Jobbar även imorgon 08.00-17.00 :)

Igår kväll vid 18.30 drog jag och älskling med Emmy & company till Lomma beach!
Vi grillade och tog ett dopp :) JAG BADADE! :D:D:D inga fiskar syntes till inte.
Det var mycket trevligt.
Sen åkte vi hem och badade i badkaret :D MYS!
Sen blev det sängen :D

Idag slutar jag som sagt kl 19 och då ska jag direkt hem till älsklings päron. ( vi sover där nu, hans päron är i Turkey och vi vattnar blommor och tar han dom kaninjäveln :P ) Sen ska jag bege mig till min och älsklings lägenehet och tvätta en maskin och ta lite mer kläder med mig hem där :D.

Nu fick jag avbryta med att svara i telefon så nu glömde jag helt enkelt vad jag skulle skriva :P
Ska gå och värma mat snart iaf.
Vi hörs ikväll eller imorgon :)

Pusspåer.

p.s gick inte att lägga in en bild från igår..så den kommer senare :) d.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0