skärpninG!

Nu ska jag verkligen börja skärpa mig :D

Idag har jag inte jobbat...så vaknade upp med älskling :D
Vi gick upp...rökte en cigg och så sen begav vi oss hem till mor min för att säga hejdå till lillebror som åker till kollo idag.
Och jag döööööör av värmeslag...ge mig ett palats med tio olika pooooler :D Då är jag lycklig till max !

SKulle egentligen åkt med Emmy och company till skanör idag och bada..men vakande inte på bra humör + att de skulle vara där länge..för länge för min smak...klarar knappt en timme i solen utan att doppa mitt fläsk.
OCh jag kan inte doppa mig eftersom där finns fiskar där :P hahaha.
Och jag har bildbevis som Emmy skickade..usch och fy! ÄCKELFISKAR....de bits!

Är iaf fort hos mamma...vi har nyss sett en film...och älskling och min andra lillebror spelar NHL.
it sucks big time.

Vi hörs senare eller imorgon :)

Puss på gompen!



förresten jag har fått 2 par nya skor :D
Fotar dem senare och lägger in dem ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0