Ge dig för helvete!

Idag är det Lördag.
Jag ska jobba 18.00-04.00.
Hoppas tiden går foooort as hell.

Jag har inte festat sen jag vet inte när.
visst saknar man hög musik, bra tryck och alla tjejerna samlade.
Men det får bli ändring på det.

Nu ska jag bege mig till affären sen ska jag ta bussen tjugo i fem.
Tiden går så jävla fort när man är ledig fram tills jobbet börjar men sen väl på jobb går tiden så fruktansvärt sakta..
Någon som känner igen sig ? buhu!

Ska tillägga en sak också :

NO LIFE MOFO!
För det första så skriver man inte så som du gör.
Ni har ingenting längre, förstår du inte det?
Han vill inte ha dig...så du kan lika bra ge upp.


Tack för mig.

Kommentarer
Postat av: gbg in da house.

man skriver precis som man vill. det är du som inte ska bry dig kanske?

2009-07-19 @ 16:03:26
Postat av: Nathalie

Jag älskar att bry mig.

Kan nog inte bry mig mer... :)



Du kanske ska inse lite fakta ? ;)



Och du kände dig väl träffad antar jag.

2009-07-19 @ 23:43:57
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: lina

lägg av med allt skitsnack alla.. vad är vi, 3 år? klart man skriver vad man vill.. antar att du menar mig så varför bryr du dig om vad jag skriver? :S jag vill verkligen inte ha matti igen? har inte skrivit någonting som har antytt på de? jag önskade er all lycka ingenting annat. står fast vid de! vi skilldes som vänner trots allt. och det ända jag sa, behandla henne väl och inte som du behandlade mig.

2009-07-20 @ 01:32:51
Postat av: Nathalie

Skitsnack? Vart fick du det ifrån?

Däremot lyssnar jag inte på att skitsnack jag hör utan vill gärna ta reda på saker innan jag säger ngnting. Och du behöver inte påstå att du är så jävla vuxen och inte snackat skit för det vi båda att du har gjort...och allt du skrev i din egen blogg från början det var inte direkt ngt trevligt.

Det första du skrev till mig var i princip " lycka till, det kommer inte att bli lätt"....Skulle det vara något positivt? Tror inte det, nej.

Men ja du har önskat oss lycka till så då tackar jag och bugar, och så finns det inget mer att prata om. Ha det bra!

2009-07-20 @ 17:16:05
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: lina

släpp allting bara, klart jag har snackat skit och jag kände precis så jag skrev i min blogg, men sen skrev jag även ett inlägg efter som du vet. jag har aldrig varit så arg och besviken som jag var när han träffade både dig och mig samtidigt. du som är tjej borde förstå min frustration. men har släppt allt för längesedan. skriv aldrig att jag suktar efter matti igen, har inte gjort på flera månader och kommer aldrig göra igen. he´s all yours! good luck :)

2009-07-22 @ 01:38:40
Postat av: Nathalie

Jag sa aldrig att du ville ha honom igen ^^^

Och han har aldrig träffat mig samtidigt som han gjorde något med dig?

det är vad jag har fått höra iaf.

Ni hade tydligen gjort slut..

men ja =/.

Ha det bra ;)

2009-07-22 @ 14:01:00
URL: http://kiisah.blogg.se/
Postat av: Lina

jag tycker inte det här är värt att disskutera längre. vi har aldrig gjort varandra någonting och jag tycker de är löjligt av båda parterna. så jag hoppas du tycker desamma :)

2009-07-31 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0