Torsdag!

Heej,
Jag är fortfarande hos mamma och pappa, jag sov här inatt.
Orkade inte åka hem igår, och jag somnade sjukt tidigt.
Sen vaknade jag igen lite senare, då skulle pappa sätta på en film i v ardagsrummet.
En rysare och det är bara jag och han som älskar det.
När jag vaknar på natten blir jag alltid så fruktansvärt hungrig,
Och i kylskåpet fanns korvstroganoff (Y)
Pappa var så snäll och värmde till oss två och serverade det till mig samt ett stort glas cola.
Gottt. Filmen började och det gick två min sen var jag deckad igen.. haha kände mig helt dum!
Ska nog bli här inatt också hade jag tänkt, men då måste jag upp tidigt imorgon..
Ska på möte 10.45 och måste hämta papper hemma innan jag ska dit, jobbigt.

Idag blir det kycklingfilé m pommes och bearneisås, inte helt ovanligt.
Men gott är det.
Och sen lite vitlökssmör på det, så klår ju det ingenting.

Nu ska jag kolla min mejl.
Håller på med min present till min kära sambo som fyller år nästa vecka.
Hoppas nu det kommer gå igenom, hon kommer älska det, samt jag! <3

Hörs senare puss <3

 jag är kär i honom <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Aaah, han e nog de snyggaste EVER ! jag dööööör....

2009-01-30 @ 13:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0