Sämsta uppdatering ever.

Heej
Jag ha rinte varit hemma eller haft ngn dator i min närhet, därför sämsta uppdateringen någonsin.
Allt är iaf bra med mig, jag är trött bara men det är ju inte så ovanligt.

Har även hunnit med att bryta alla mina naglar på vänsterhanden :( It sucks.
Men jag är förvånad för det är ju högerhanden man använder mest (iaf jag).
Nåja, får fixa det imorgon.

Idag har jag inte gjort ås mycket, gått en lång runda bara.
Hälsat på mormor, bakat lite.
Träffat moster, syster och hennes pojkvän.
Sen kom pappa och hämtade mig och körde mig nyss hem (A).

Nu ska jag typ kolla allas bloggar, min bilddagbok, facebook, LUNARSTOM (A) haha, och även min mejl!

Vi hörs imorgon, tror jag ska sova lite tidigare än vanligt idag.

Puss <3


Kommentarer
Postat av: Linda

SV: bild kommer senare inte nu iaf:D

kasnke om vi blir tsm såå:)

2009-01-12 @ 23:31:41
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0