Rubriker är tråkiga

Så, nu har man legat och sovit i sisådär 6 timmar, men alla ska störa sig och skicka sms och ringa!
Jag var skitarg innan, MIna cigg var slut och jag har glömt mitt legg hos mamma och pappa.
Gick runt i 5 affärer men alla skulle kräva legg GIVETVIS och ingen känd eigen mig fast jag alltid handlar cigg där!
Därför resulterade det till att jag har legat och sovit i princip hela dagen!

Men det är väl tur att man har mamma och pappa?
Pappa körde hit med ett paket cigg + mitt legg!
NI är bäst, underbarast och min kärlek till er försvinner aldrig någonsin!
Tack för att ni alltid finns där! <3


JAG SER FAN INTE UT SOM 12 ÅR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaså du är 12? och röker? och dina pattar är det första man ser när man klickar in på din blogg? du hatar emos också?



Ljus framtid för dig..

2009-01-08 @ 21:18:08
Postat av: lisa

jo det gör du!?

2009-01-09 @ 16:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0