Gokväll/natt!

Har som sagt suttit barnvakt idag därför dålig uppdatering!
Allting gick jättebra!
Sedan stack jag till Emmys jobb och käkade världens flottigaste planka, men det var gott!
Chefen var så glad över att få träffa mig :D thihihi!
Imorgon ska jag tvätta kl 07.00 har så jäkla mycket tvätt ;(
Kommer aldrig ta slut typ.

Har suttit och tittat på massa roliga klipp på youtube sånt animerat!
Så tänker bjuda på lite sånt idag :D
hahaha, ett skratt förlänger livet (:
Jag må vara trött, och skrattar åt exakt allt :D






DENNA ÄR BÄST!




Med detta lämnar jag er för att sova.
godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Ellinor

varje gång jag tittar in till din blogg står det att du ska tvätta!! hahahaha! tvätta nån gång då :) hoppas du mår bra annars! puss puss

2009-01-14 @ 00:35:56
Postat av: Nathalie

hahah det har du rätt i!

Men jag skjuter upp det hela tiden haha!

Men imorgon ska jag verkligen tvätta! :D

2009-01-14 @ 00:41:20
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0