Godnatt!

Nu ska jag slänga mig i sängen och glo på en film och hoppas på att kunna somna snabbt.
imorgon ska jag upp kl 09.00, göra vid min tvätt sedan hem till farmor och hämta tvättmedel :D
Sen ska jag börja tvätta.typ JIPPPI! (Y)

Sen kl 17.00 ska jag hämta min kusin för att passa honom i tre-fyra timmar :)
Han är så jävla söt och snäll och alltod glad.
Vi ska ta en promenad till Emmys jobb för att äta något gott. :)

Sen ska jag denna månadne försöka betala av alla mina köp jag tagit på avbetalning..
För att sedan kunna köpa mig min efterlängtade NIKON systemkamera!
Nu är jag så jävla sugen på det och ska fanimje köpa en sådan!
Blir ju aldrig nya bilder här i bloggen inte :(
Och det vill vi ju ha!
Så imorgon ska jag nog hem om till mamma och de en runda och kolla hur mycket jag har kvar att betala och så!
Hoppas det inte är mycket ;)

Men godnatt på er.
Sov gott men det gör ni ju redan ;D



Busungen som jag ska passa , världens härligaste bild :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0