Godmorgon ;)

Vilken vana det har blivit med att skriva godmorgon här i bloggen^^
Jag brukar ju aldrig vara vaken vid denna tidpunkten, men på senare tid har jag valt att vara uppe hela nätterna, genom att sysselsätta mig med oliksa saker här på datorn, inte bra alls inte.

Som sagt, jag har inte gått och lagt mig än;P
Folket var ute igår, men jag stannade hemma, DUKTIGT VA? :D
Sambo och hennes syster och ngt ragg kom hem vid 04 kanske kl var?
De undrade vad fan jag gjorde uppp när jag bara varit hemma, haha..
Just då stod jag och kokade makaroner (:

Jag har nyss städat hela köket och hallen och vardagsrummet, och mitt rum (:
Ska bara dammsuga men det kan jag inte göra nu när de andra sover ;D
NU ärre bara tvätten som ska bli klar också, ni som läser bloggen visste att jag skulle tvättat idag kl 12.00
men blev det så? NEJ, för tvättmedlet var slut, varför tittar man inte innan ? :O
Nej då märkte jag det en kvart innan jag skulle tvätta, och jag pallade verkligen inte gå och handla =/
Så nu står tvätten kvar i min garderob och tror aldrig högen har varit så stor :O
Men på måndag tänkte jag fixa det där! ;D

Ska hoppa in i duschen nu, vi hörs senare <3


Jag vill tillbaka till Turkiet <3
Jag ska dit detta året.
ska bara FÖRSÖKA spara pengar.

Kommentarer
Postat av: Nathalié Hult

Visst är turkiet underbart?

Vad gör du vaken?

2009-01-11 @ 06:52:23
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: Nathalié Hult

Ja visst är det, marmaris är mitt favorit ställe i Turkland, där är det billigare än Alanya, Turkarna är lugnare och annan miljö. Vilket är ditt favorit ställe i Turkiet?

2009-01-11 @ 08:09:21
URL: http://chilen.blogg.se/
Postat av: Nathalié Hult

Jag har inte heller gått och lagt mig ännu!

2009-01-11 @ 08:09:50
URL: http://chilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0