Godmorgon!

Har ni sovit gott?
Jag gick faktiskt och la mig rätt tidigt igår, iaf jämfört med vad jag brukar.
Somnade typ ett kanske, sen kunde jga bara sova till 04.30.
Så nu är jag uppe tittar på bolibompa.
Var typ skithungrig så nu har jag lagat köttbullar med mos och sirap! MUMS!
haha, är man hungrig så är man.
Skulle först laga pannkakor men insåg snabbt att mjölken var slut så får bege mig och handla det sen.

Ska hem och fika hos farmor sen när hon ringer ;D
Tur man har nära till henne.
Dessutom har det blivit svinigt kallt ute!
Man vill ju bara hålla sig inne, men här är det inte så jävla mycket varmare.
Elementen fungerar men det blir fan inte varmt för det.

Ett JÄKLA svärande här i min blogg idag, men ja..

Vi hörs senare <3

Såhär ser förresten hayden (hereos) ut utan smink, mindre snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0