Utmanad!

Skriv 5 otäcka saker att äta och skicka den dåliga maten till 5 andra bloggare som utmaning och se om de vågar äta den. (Du ska alltså skriva vad du tycker om det jag radat upp på min lista, sen skriva en egen)
Sannixens lista Hon har alltså listat 5 maträtter som hon tycker är oätlig..
Och sen ska jag efter varje rätt skriva om jag hade ätit det :)
Dessa skrev då sanna till mig :D

1) Sniglar  - ÖVER MIN DÖDA KROPP att jag skulle stoppa de i munnen!
2) Friterade gröshoppor - Även över min döda kropp!
3) Anka - Mjo aldrig ätit tror jag, men hade kunnat om de bjöds på de, dock inte laga det själv.
4) Nypotatis - Gott som fasiken!
5) Kåldolmar - NEJ nej och NEJ, mamma har lagat det men aldrig jag skulle smaka på det!

Nu kommer mina 5 maträtter:

1) Fetaost
2)  Krabbor
3) Bläckfisk
4) Fläskfilé
 5) Bruna böner

Jag utmanar EMMY och sen alla som vill :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0