Tisdag!

Heeeej!
Jag kunde verkligen inte sova igår, gick och la mig alldeles för sent, typ när folk ska upp och jobba!
Inte bra alls.
Har nyss värmt tre kanelbullar som jag ska proppa i mig, gott !
Sen ska jag verkligen storstäda, för det behövs här hemma.
Sen blirre duschen sen är jag inte helt säker på om Malin skulle komma hit idag eller om det var Anne <3
Vi får väl se vem som hör av sig ;P haha!

Idag är jag sådär glad och kärleksfull vet inte varför :O
Ska vara snäll hela dagen idag och inte bråka med någon :P
Jag ska inte ens bråka med jeeerrry, typ kryss i taket! :D

Slänger in två foton, ett på mammsi och ett på pappsi! :D
Because aj lav them!






Tack pappa för att du doppade den i mamma så jag blev till :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0