Partydags!

Det är freitag!
Äntligen :D

Idag var jag först och pratade med chefen angående jobbet, och det ser rätt bra ut där ja! :D
Sen hämtade pappa mig och så åkte vi och hämtade mamma och små brödrarna!
Vi skulle egentligen åka skrillor på kockums, men det blev försent, så vi drog och lirade bowling istället.
Jag och Don mot mamam och Raymond, vem vann alla gånger ?

JO JAG OCH DON! :D:D:D:D
Bara för jag är så jävla bra höhööh.

Pappa tittade bara på och räknad epoäng, läste kvällen etc etc.

Så jag kom hem för en stund sen, var bara inom systemet och ica (:

Ikväll blir det slagthuset (Y).

Vi kan höras senare, ni får dock en superfresh låt att lyssna på.
Jag har alltid älskat denna, varför vet jag inte? :D

Pitbull - shake! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0