Onsdag!

Heeej..
Hoppas allt är bra med er..
Allt är bra här också, men jag kunde inte somna hemma igår.
Syster sov hos mig (:

Vi tittade på "donkey punch" sjukt knäpp film!
Suyster somnade, men kryss i taket att jag satt kvar ensam och tittade på hela! :P

Mamma ringde imorse och frågade om vi ville komma hem till henne och käka middag idag :)

Och jag har bestämt att det blir purjolökspotatis :D:D SJUKT JÄVLA gott.
Man tinar upp strips sen steker man och kryddar och lägger i purjolök! MYMS!
Med kycklingfil´e.

MIn diet är igång och jag har tränat idag :D

Har även fixat en sån där man köper på tv reklamer sån som man har på magen som vibrerar hahah!
Hjälper säkert inte ens, men endå!

Den ska på ikvälL! :D

Hörs sen när jag är hemma.

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0