MÅNDAG är det idag ju!

Trodde det var tisdag haha!

Iaf idag har jag avrit en stund hemma hos moster och en liten stund hemma hos mormor.
Sen kom emmy och hämtade mig och så stack vi hem och lagade mat, anja var också med.

Idag börjar min DIET!
För jag ska ha platt mage till sommaren. ( LYCKA TILL)!
Idag blev de varken fläskfilé, vitlökssmör eller ngt annat onyttigt.
Jag har tvingat mig själv att äta LAX! men det är faktiskt helt okej endå!

Emmy skulle iväg och träna med Anja, så jag stannade vid datorn! :d
Emmy kommer nog inte hem ikväll utan hon sover nog hos sina päron inatt!

Så pappa kommer nog hit och lämnar filmer till mig sen som han skulle bränna ;)

Men vi kan höras senare <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0