Måndag!

Det var ju två dagar sen jag skrve, seeegt!

Ska först berätta lite om helgen :D

I fredags gick jag ut med Malin, vi satt först hemma hos mig och drack lite.
Sedan drog vi till lilla torg för att möta persson, danne, elin, mfl.
Vi gick till @ club, och där var dem några stycken!
Sedan skulle jag och Malin givetvis dra till slagt, vilket vi gjorde.. och det var väldigt trevligt.

Lördag: Danne fyllde 21 år GRATTIS!
Började kvällen hemma hos honom, drack lite och lyssnade på hans KASSA musik! :P
Men dte var trevligt, Malin kom även precis innan vi skulle dra typ.. Alla skulle dra till kb utom jag och malin för vi skulle till UNDERBARA slagthuset! :D
Så vi åkte åt varsitt håll.
Väl på slagt börjar vi dansa direkt!
Den känslan är fan oslagbar.
Massa folk, underbart folk, underbar musik och ja, PERFEKT!
Världens sötaste kille var där hööhöhöh.

VI dansade träffade på erik (malins ex) och hans kompis Niklas.
Dansade med dem och så!
Slutade med att vi fyra åkte hem till mig och hade fyrkant, skämt åsido.
Nejdär, men mysigt var det iaf.
Vaknade vid 10 av att min mobil ringde^^
STÖRIGT!
Malin hade redan gått, och där låg jag mellan två killar, MYMS!
haha, nej men ja.
Sen åkte de också hem och jag gjorde inte ett skit sen den dagen, typ sov hela dan!

Idag är det måndag och jag känner att jag typ inte har ngn ork till ngnting.
Skulle träffat anne för att gå med henne i stan, men orkar verkligen inte.
Missade Gossip girl i söndags så ska hem til farmor om 40 min och se det eftersom jag inte har den jävla kanalen!
Imorse när jag vaknade var mina cigg slut, PANIK!
Och ingen cola :(
Men min underbara vän/bästis/homie/sambo/emmy handlade till mig (A)

Vet inte vad det blir till mat idag, kanske kan snylta mig hos farmor :P

Ska även försöka snylta till mgi emmys cykel en timme sen (A)
Får se hur det blir med den saken. :D SNELA FINA EMMY!

Förresten så har mammsi gått och blivit sjuK! :(
Hon har fått halsfluss, och en inflammation bläää buhu :(
Mammsi <3

Nu ska jag bara ta det lugnt innan jag ska sticka iväg.

Vi hörs senare, det lovar jag! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0