ingen vidare diet :D

Jag och diet fungerar inte ritkigt ihop!
Ser jag ngt gott kan jag likson inte bara äta en eller lite, utan jag måste överdriva och låtsas att jag är sjukt hungrig och äter tills jag vill spy!

Tex innan vi ått purjolökspotatis, jag åt som ett svin,
Inte nog med det, jag gich och la mig i två timmar sen tog jag fantamig en stor portion till!
ILLA!

Men hur gott är det inte?
Nej emmy hjälp mig!

Har nyss tagit ett långt varmt bad med olja, så nu kallas jag numera flottnatta! :D
Nej men jag torkar ut så jävla mycket i huden när det är kallt ute. :(

Så har smörjt in hela min kropp, mums!

NU ska jag se en film med mamma och pappa tror jag.
Vi hörs imorgon <3




Kommentarer
Postat av: Emmy

haha du är hopplös!

vad ska vi göra med dig?:p

får hoppas att det där maggrejsbältet fungerar;)

2009-02-05 @ 02:00:36
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0