Fäääääärdigt !

Sådär ja ha rnyss städat klarT!
Skönt och fint !

Innan idag stack jag till sk för att träffa Danne och Persson,
Vi käkade goud mat och de spelade bort sina pengar på svenska spel´s spelmaskiner :D höhöö!

Sen stakc jag hem om till moster och mormor en liten stund.
Moster bakade för fullt, och mormor och morfar kom hem en stund senare så då sprang jag in till dem.
(de bor grannar). Där röktes det som fan och de kollade på House! Skitbull!

Bobby var snäll och körde mig hem! Bradär.

Nu ska jag strax klä av mig och slänga mig i soffan och titta på fredagen den 13e del 6!
Mums!

Hörs senare eller imorgon, beroende på om jag kan sova eller ej!

Pussspuss <3



Jag älskar dig bästa vän <3

Kommentarer
Postat av: Emmy

seeeeexig bild;) love u 2 <3<3/empan

2009-02-17 @ 23:10:35
URL: http://emmyrantzow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0