Torsdag 03/12-2009

Tjolahopp! :)

Allt bra med er?
Med mig är det superduper brao!

Imorse ringde min klocka 06.45 men steg ikke upp förrän 07.00.
Tog bussen 07.45 till Mas för läkarbesök, och det gick bra.
Fick 3 nya tider, en till blodprover, och en till ngt med min moderkaka typ titta blodflödet i den så allt det är fint.
Sen fick jag tid till ett extra ultraljud för att titta så min lille Wille växer som han ska.

Det blir ju en massa extra kontroller nu imed propparna som jag har haft.
Men alltid ser bra ut, och jag tar som vanligt mina sprutor varje dag.
Kom på att jag har bara 4 stycken kvar.. så måste in till apoteket SENAST på måndag.
Skulle även få en högre dos nu!

Nog om det.. efter jobb idag blir det stan med Anna :)
Även Pia var med fick jag reda på nyss när Anna ringde mig.. så de möter väl mig vid centralen! :D
Nääjs.

Nu har jag nog inte så mkt mer att skriva..
Sitter som sagt på jobb.. ringde inte alls så mkt just nu därför jag passa på att skriva.. samtidigt som jag svarar..
men då tappar jag alltid bort mig och får ingen vidare skrivlust! :P

Nu ska jag ta en liten rast och gå ut för en nypa luft på balkongen ;)

Hörs ikväll <3

Kommentarer
Postat av: emma

jotack samma här (: vad sysslar du med ikväll?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0