Ho ho Ho!

Jultomten var tidig i år på vårt jobb...så stod det i princip i våra mejl idag på jobb.
Alla fick paket idag :D OCh jag har redan öppnat haha!
Det var ett knivställ...(man får en kniv om året där) haha, låter hemskt.
Fick även från skånetrafiken :D TACK! Det var jättefina glas.

Nu kom jag nyss hem, skulle egentligen ha träffat Sandra idag men så blev det inte eftersom min mobil alltid lyckas att dö.. + att jag är cepe trött när jag jobbat... sjukt men sant.
Ser mest fram emot helgen och bara få ta det lugnt.

Torsdag imorgon, blir först läkaren (kvinnokliniken)  08.30 imorgon bitti.. sedan bär det av till jobb som vanligt och slutar kl 17.00. Hoppas tiden går fort imorgon.

Sen äntligen FREDAG och då är det fredagsmyyys haha.
Jobbar dock till 17.00 då också.
Men nästa vecka så.. då jobbar jag 2 dagar på HELA veckan :D SUG PÅ DEN! ;)

Nu ska jag in i duschen orkar inte duscha imorgon bitti så tidigt.. Puss.

P.s William har haft karate/fotbollsträning i min mage idag, mysigt haha! d.s




Kommentarer
Postat av: Malin

Aoo riktigt störigt!

Okok, du skrev denna veckan, brukar du jobba natt också eller?

2009-12-02 @ 22:09:46
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Malin

Aaa okee..har du tänkt någonting med om du ska jobba om i de sista eller om du ska gå av innan?

hehe städa kan ju matti göra när han ändå går hemma, och han har väl maten klar när du kommer hem? haha!

2009-12-02 @ 23:49:53
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: emma

hoppas du har en bra torsdag? / fröken bitterfitta

Postat av: Malin

Hahaha okee:P jag trodde han var mästerkock...not! :P

Aa okej, ja försök hitta något, för de är rätt tradigt att gå hemma, för du ska ju göra de ett rätt bra tag sen:P Känner du någon annan som fått barn nyligen?

2009-12-03 @ 11:51:34
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0