Godnatt! (:

Hej.
Kom nyss hem.. direkt efter jobb mötte jag som sagt upp Anne och Pia ;)
Fick två julklappar av Anne, och jag kan ju aldrig hålla mig :P
Så öppnade dem precis.. och jag doog.
Ett sjukt fint halsband med en blomma, matchar min nyårsklänning perfekt!
Och en jättesöt "skylt" där det står William på som man typ fäster på vagnen/sängen/stolen/Cykeln.
Det satt verkligen perfekt tack så hemskt mycket Anne <3

Efter det så åkte jag hem till mor.. stack dock inom willys först och handlade lite mat.
Sen hem till mor och far och jag och älskling käkade mat där...pannbiff :D mohaha.
Min favorit just nu! LÄTT!

Nu måste jag lägga mig och sova... klockan är snart 23.00 och jag ska upp kl 06.00 :(
Och kommer inte somna innan kl 1 hahah! Det går aldrig :P
Men jag är trött idag så man ska aldrig säga aldrig.

Men vi hörs nog imorgon.. Puss <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Ojoj två inlägg idag..haha!

då får du ge han kokböcker i julklapp:P haha!!

men då är du inte ensam om att få barn iaf..

jag har inte en enda kompis som fått barn och jag klickade inte med någon i mammagruppen, bara sånna bitterf***or :P

Så jag brukar gå ensam i stan och så....skitkul! not!

2009-12-03 @ 23:35:45
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Anne

Vad kul att du blev nöjd med julklapparna :)

Jag hoppas verkligen att vi kan ses nästa vecka och umgås en hel dag, det behöver jag!

Jag älskar dig <3

2009-12-04 @ 04:06:10
URL: http://finest.se/userBlog/?uid=35359

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0