GodNatt :)

Idag har jag mått lite bättre faktiskt..
Varit hemma NÄSTAN hela dagen...Ida och tedde var här innan i två timmar..vi spelade lite uno.
Sedan åkte jag och älskling hem till mor och far en stund...tittade americas got talent där..sen körde pappa oss hem. Nu är klockan över 24.00 och jag får inte äta eller dricka någonting...
för imorgon kl 08.00 ska jag vara hos barnmorskan...ska göra sådant sockertest och så....sedan 11.30 ska jag till sjukhuset för ett extra ultraljud...samt på torsdag ska jag även till läkaren för att titta blodflödet i moderkakan så allt står rätt till och så...imed jag haft propparna.
Men det är nog ingen fara :)

Nu ska jag faktiskt gå in på toaletten och Kisselissa :D hahahah...och borsta mina tänder..så jag säger GODNATT!


Älskling har verkligen blivit helt duktigt...diskar och städar varje dag <3



Är i vecka 29 nu! :D 11 veckor kvar :)  Längtar såå mycket.



Titta Mamma vi har satt upp den :) PERFEKT!


Kommentarer
Postat av: Malin

Gott med sockerdrickan? hahaha jag dooog när jag läste ditt sms:P

2009-12-16 @ 09:50:56
URL: http://denmalin.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vad fin mage! :D

2009-12-17 @ 20:28:08
URL: http://metrobloggen.se/perlestam

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0