Godmiddag :)

Gud vad jag börjar skriva då^^
Det är rätt skönt :P haha, dock inte så intressant. \o/

Sitter på jobb.. det har ringt som FASIKEN idag, men nu har det lugnat ner sig ordentligt.
Ska strax käka lunch, det blir pannbiff med massor med lök och potatis och skysås :D GOTT!
Gjorde det hos mamma igår ju, så blev det över så fick jag med mig till jobb :)
Så då slipper jag Burger King idag HAHAHA.

Känns som år sen jag lagade mat till mig och min man... Men ikväll då jävlar :)
Ska laga min typ en av min favoriträtt idag..
Fläskfilé såklart :) (baconlindad) M potatisskivor i ugnen sen mkt beasås :) och MASSOR med vitlökssmör :D
Hahah kräng, fetto typ.

Och om jag hinner efter jobb ska jag fort springa och handla en digitalcamera... min blogg suger utan bilder! :(

Visst vill ni se massa bilder på mig liksom? Varje dag? raoowr.

Nej min humor är torr nu, för jag är segare än en sengångare..

Ska iaf ta foto på kvällen som kommer, romantisk middag höhö.

Såhär kan det ju se ut^^



Skämt åsido.





Kommentarer
Postat av: emma

tack desamma sötnos (: vad ska du hitta på ikväll?

Postat av: Malin

Eller hur?! hahaha

Jasså grattis i förskott om jag inte säger de på din födelsedag:P

hahaha okej va mysigt:)

Min syrra är hos oss och mannen ligger i sängen och är sjuk, tvättar också, skitkul på fredagar:P

och imorn blir de fest:P behövs nu :P

2009-12-04 @ 19:51:11
URL: http://denmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0