Brist på annat :

Vilken svordom använder du mest?  Fan? Jävla?
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? INGET IDAG FÖR IMORGON ÄR JAG LEDIG! :D
Var köper du dina matvaror ifrån? Typ City gross / Ica / Netto
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Vara med om jag vart sexig haha.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Tror det lutar åt KÖRKORT :P
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jao :D
När var senast någon stötte på dig? Precis i telefonen hahaha.. mobbat.
Vad åt du till middag senast? Köttbullar, potatis och sås :D
Kan du vissla? ibland :D
Tittade du på tecknat när du var liten? Ofc.
Äger du några popband t-shirts? Nej men en 2-pac tröja haha.
När flög du senast? Förra året.
Pratar du några andra språk? Engelska, och liite tyska? :D
Har du gråtit offentligt? Ja.
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja en tatuering men får inte förrän jag är klar med mina sprutor.
Vad har du med dig in på bion? Ngt att smaska på samt cola.
Vad har du för väder? Kallt.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Musik.
När sov du senast på golvet? Minns jag inte.
Vilken är din favorit drink? Redbull-vodka var det ju förut :)
Gillar du din boendesituation? JaG ÄLSKAR min lägenhet men inte området.
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 4-8 timmar
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ibland.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? TRUBBEL OCH TRUBBEL^^
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22 :(
Tror du på liv på andra planeter? Tja, whaj not liksom?
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Jag pratar inte med mig själv.
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? kanske :D
Tycker du om att krama folk? Jiia. om de luktar gott haha.
Äger du en digitalkamera? Japps.
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? hahahah han killen i sagan om ringen. Som har slickat blondt hår haha.
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Det beror mkt på vem det är.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? haahh nej nej nej.
Är du mörkrädd? Ibland.. beror på var och läget liksom :P
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, Cigg, id! :D


höhö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0